خرید کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber

[ad_1]

222 راه برای یک شب بهتر و یک صبح روشن تر خواب ضعیف می تواند زندگی بیداری شما را ویران کند و شما را بدخلق و بیمار کند. اما وقتی به سقف خیره می شوید ، گوسفندها را می شمارید ، نگران این هستید که خواب هرگز نیاید … چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب ، فریب خواب ، با 222 استراتژی ساده و نکات خلاقانه ، همه از نظر علمی پشتیبانی می شوند: ساعت خود را بپوشانید (هر دقیقه از استراحت خود را متوقف کنید) دو کیوی بخورید (فولات و آنتی اکسیدان های آنها به شما کمک می کند تا بخوابید) زبان خود را بیرون بکشید (این فک کششی را آزاد می کند ) یک پتو وزنه دار را امتحان کنید (مثل این است که سیستم عصبی خود را بغل کنید) لیستی تهیه کنید (و کارهای مربوط به آن را تا فردا کنار بگذارید)! این راهنمای لازم برای حتی بی خوابی های گاه به گاه به شما کمک می کند تا به خواب بروید ، بخوابید و در بهترین حالت بیدار شوید.

[ad_2]

کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber